Eylulgunes44 Ben 2. Bebeği düşünüyorum ama aşırı kız istiyorum ve şubat ve martta da olsa erkek gösteriyor benmi yanlış bakıyorum bilmiyorum
Septik34 Eylulgunes44 yaşınızı doğruca hesaplarsanız yanlış olmasın. mesela ben 2 yaş ekliyodum. Ben çin takvimine bakarak ayarladım üstüste 2-3 ay erkekti valla tuttu
Zynp13- Eylulgunes44 farklı siteler farklı sonuçlar veriyor çin takviminde bazılarında kızım bazılarında oğlum oluyor Ama görsellerde ki çin takvimine göre hamile kalmak bı nevze tutuyor diğer türlü hesaplama şeklindekiler yanlis
melike098 Eylulgunes44 ben ilk gebeligimde yapmistim erkek çıktı oglum oldu ikincide yaptım kız çıktı doktor da kız dedi bildi yani bende ama etraftkiler kiz degil erkek karnı gibi diyor ☺️
Agg0207 Eylulgunes44 inanmamak gerekiyor hep yanlış çıkıyor erkek yazıyordu kızım oldu cevremdekilerinde hep yanlış çıktı Allah’tan başka kimse bilemez
Elfelf0 Eylulgunes44 yaşınız 25 de takmvimde 26 ya bakicaksiniz . Ama bazı sayfalar otamtik büyük tutup hesaplıyor doğum tarihinizi yazınca