Aselhumaninannesi bengilibeng he erkende gönderiliyor o zaman Nisan ayında sipariş verebilirim demekki
Seymaycsy Rabiaaltn anladım teşekkürler bnde kendim süslemeyi düşünüyorum bakalım Eminönü ne gdeblrsem
nurefsanakbulut Cnyld vallaha maddi durumum yerinde olmasına rağmen zaten doğumda kimseyi istemiyorum hiç süs falan yaptırmıcam gerçekten çok fazla yaa o parayla çocuğa insan kıyafet bez falan alır :)
Mello29 Cnyld Ben kapı süsünü instagramda mykohandmade isimli sayfadan yaptirdim inanilmaz memnun kaldim fiyati ben yaptirirken 450 tlydi simdi ne kadar olmustur bilemem ama en az 1 1.5 ay önceden siparis vermek lazım
Rabiaaltn Cnyld benm bildiğim internette toptan satışı da yapılıyor kendiniz boyayıp yapıştırıyorsunuz
Rabiaaltn Cnyld canım Eminönü’nden hepsini toplam 200 tl aldım sadece isimleri ayrı aldım ben kendim yapıştırdım
Seyma55 Cnyld teşekkürler cnm diğerleri çok pahalıydı bnde bunu görünce yptrdim 😄 hoşuma gitti konsepti de bu desene göre ayarladm