Cnyld Kızlar merhaba, uyguna kapı süsü çikolata hediyelik yaptıracağım güvenilir yerler için önerileriniz var mı??? Fiyatlar çok fazla geldide bana 🙄
Rabiaaltn Cnyld canm nerde oturuyorsun bilmiyorum ama ben Eminönü’nden aldım herseyimi çok da uyguna geldi internette bin küsur olam kapış süsü be yastığımı Eminönü’nden hepsinini 200 tl aldım yada kendinde yaparsan eyer uyguna geliyor gerçekten internette çok fazla fiyatlar 😒
Nurkcy Cnyld Evet ya bende hem uygun hemde şık güzel olsun istiyorum. İnstagramda güzel şeyler var ama kaç tane sordum bi kapı süsüne 750-800 gibi fiyatlar istiyorlar bu ne dedim ya.
bengilibeng Cnyld Kapı süsü değil ama çikolata tavsiye ederim fiyatı da uygun 100 lü metal kutu 195 TL instagramda çikolatadeposuu sayfası.
Cnyld Rabiaaltn istanbul evet ama süsler nasıl satılıyo canım ya pek uğraşmak istemiyorum açıkcası vaktim yok çalışıyorum hazır sekilde mi oluyo ben mi boyuyorum
Rabiaaltn Seymaycsy valla mağaza olarak adını tam bilmiyorum ama Eminönü çarşısında çok fazla çeşit ve seçenek var gitseniz çarşısına mutlaka bulursunuz zevkinize uygun
Rabiaaltn Seymaycsy ben bunları aldım harfleri de ordan aldım silikon tabancasıyla kendim yapıştırdım
Aselhumaninannesi bengilibeng dogumunuza ne kadar var ne zaman önceden yaptırdınjz cikolatanizi ben iki aya yakın var diye cesaret edemiyorum da
Seyma55 Cnyld instagmda ındacikolata diye bı sayfadan yaptrdim bnde 100 tane çikolata 30 tane magnet 350 TL ye çikolatanın tadı gayet güzeldi .Kapı süsünü trendolydan aldım baya uyguna 🤗
Seymaycsy Rabiaaltn anladım teşekkürler bnde kendim süslemeyi düşünüyorum bakalım Eminönü ne gdeblrsem
Summerwine Cnyld ben burada bir arkadaşın önerisiyle yaptırdım makrome kapı süsü memnun kaldım,hem de fiyat olarak diğerlerine göre uygundu
Rabiaaltn Cnyld benm bildiğim internette toptan satışı da yapılıyor kendiniz boyayıp yapıştırıyorsunuz
Rabiaaltn Cnyld canım Eminönü’nden hepsini toplam 200 tl aldım sadece isimleri ayrı aldım ben kendim yapıştırdım
Seyma55 Cnyld teşekkürler cnm diğerleri çok pahalıydı bnde bunu görünce yptrdim 😄 hoşuma gitti konsepti de bu desene göre ayarladm