Ben geceden kaynar suya 3 4 tanr erik koyuyorum sabah aç karnına önce suyunu içiyorum sonra eriği yiyorum, her gün bir bardak kefir, bir de salataya yoğurda keten tohumu koyuyorum her gün üçünü bir yapınca sorun kalmıyor. Bir de magnesium alıyorum takviye olarak onun da faydası var galiba