tugba04 gamzett Bende sizin gibi dün yaptım 5-6günüm vardı negatif çıktı malesef en iyisi beklemek galiba bende şuan kendimi zor tutuyorum tekrar yapmamak için ama bekleyip net bir sonuç almak daha iyi galiba