Gmz28 şişip kanamalı olması normal doğumda zorlu oluyor direk üniversite hastaensi olsun yüzlerce tanıdığım doktorlar olsun sorduğumda o şekilde söyledi normal doğumdan sonra daha kötü olabiliyor doğum esnasında ekstra o bölgedenfe kanama olurmuş eğer şişer ve kanlanirsa benim mesela adet gibi şakır şakır kanardi o yüzden yeme içme duzenimi filan hep degsitirdim ameliyat olmaktan kıl payı yırttım şimdi hamileyim o meme şişip kanlanmasin diye hergun kantoron yağı zeytinyağı ne varsa şurup içeri itiyorum doktorda söyledi bu şekilde dikkat edersen normal doğum sıkıntısız geçer dedi inşallah öyle olur