Naznaz123 Kızlar kafam çok karışık ben ciddi bir ishal geçirdim baya bi sürdü şimdi çok şükür iyiyim nedense gebe kaldığımdan beri hemoroidten korktum burda bir iki post okumuştum hiç böyle bir hastalık geçirmedim ve belirtileri yok ama meme var makatta bu ne demek
arirangg Naznaz123 Ya çatlaktır ya da hemoroiddir canım. Ben de hemoroid sanıyordum muayene oldum. Meme gibi ele gelenler çatlak dedi doktor
Aselhumaninannesi Naznaz123 kaç haftaliksiniz eğer 4 ayı gecikse korkmayın su tüketin bol bol ekmeğinizi değiştirin baharatlı yemeyin sebze tüketin ağırlıklı kantoron yağı veya zeytinyağı hangisi var ise o memelere şurup içeri itin oylelikle küçülür ve şişmesine izin vermeyin arada sıcak suda oturma banyoları yapın on bolgeniz sıcak suya değmesin makattan oturun su soğuyana kadar ama muhakkak her taharette zeytinyağı filan şurup içeri itin oylelikle kcuulur ve sismez bunlara dikkat ederseniz doguuma kadar sorun yaşamazsınız açık soylim dikkat edilmezseki sadece özel değil devletteki doktor bile diyor şişer ve kanlanirsa kolay kolay normal doğum yapilmiyormus sebebi de kanama yogunlasabiliyormus benimde bekarlıktan beri öyle bir sorunum var üstelik ameliyat dendi çok ileri seviyeydi bu dediklerimi yaptım şükür iyiyim şimdi yine sorun yasamim diye muhakak kantoron yağı sürerim kcuuk bir meme var onun buyumesine izin vermemeye çalışıyorum
hulyaakgn34- Naznaz123 acı hissi var mı lavaboya çıktıgınızda zorlanıyormusunuz eğer varsa hemoroid bende ilk gebeliğimde bu sıkıntıyı son haftalarıma doğru yaşamıştım ne yazıkkı gebelikte bu sorun çogu kadında oluyormuş şöyle ki benim tek çözümüm vazelin oldu vazelin ile o meme gibi olan yere iç kısıma bastırarak masaj yaptım ve o içeri girdi zamanla kendiliğinden iyileşti şükür doktoruma o dönem danıştıgımda ileri seviyeye gelirse kanama gibi bi durum olursa normal doğumda ıkınmadan kaynaklı hemoroid daha çok artıyor bundan dolayı da normal doğum önerilmiyor demişti oyuzden erken tedbir önemli inşallah sizinde ilerlemeden düzelir ben normal doğum yaptım çok şükür engel olmadı iyileşmişti
nur34_ Naznaz123 evet meme varsa Hemoroid oluyo agri yokmu mesela kabiz fln olunca agri oluyor cok zorlandiysan kanama oluyor bnmde ilk sisik bisey olustu meme dedikleri yani o zaman gectikce parca seklinde sarkmaya basladi yani afedrsn et parçası gibi kucuk ele gelir oldu suan halada oyle zorlaninca agri ve kanama oluyor dogumdan sonra tedavisine baslcm cok utaniyrm onun muanesnden valla
arirangg Naznaz123 Tedavi olarak normalde krem yazardım ama hamilesin diye yazmıyorum, dedi. Vazelin ya da zeytin yağı sür, günde 2-3 lt su iç, dedi. Krem için de daha ilerlerse yazarım dedi
girl_boy_annesi Naznaz123 benim de ilk doğumum da çıktı canım 2. Doğumumu 2 ay önce yaptım iyice ilerledi 🥺
Gmz28 Naznaz123 bende de kabizlik sonrasi cikti krem kullandim gecti kabiz oldukca sisiyor olmamaya calisiyorum doktora sordum da dogumda bir engeli yok sadece sana zarari olabilir hani siser acır dedi insallah sismez dogumda :(
Naznaz123 Aselhumaninannesi sanırım bende de küçük bir meme kanama vs hiçbir şey yok günde 3lt su tüketiyorum zaten yemem çok sağlıklıdır belki de ondan belirti yaşamadım ama yine de gideyim mi doktora 24. Haftadayım ben hiç yaşamadım böyle birşey
Pengu Aselhumaninannesi bendede var şuan 38+3 oldum nerdeyse doğum geldi ama kanamam var proctolog krem kullanıyorum. Umarm doğumdan sonra daha beter olmam kantoronu da deneyeym. Alabileceğim güvenli bi yer varmı?
Aselhumaninannesi Naznaz123 şuan için gitmeniz gereken bir durum yok ağrı siziniz yoksa dediğim gibi zeytinyağı veya kantoron her tuvalet sonrası surup içeri itin hemoroid memesi oluşabiliyor eğer agrinizda olursa procto zaten öneriliyor krem onu içeri doğru sikiyorsunuz ama siz söylediğim gibi sıcak suda oturup zeytinyağı ile her fırsatta içeri iterseniz ilerlemez hatta kantoron daha da iyi ikisini bir kullanabilirsiniz bir zeytinyağı sürdü iseniz iki saat sonra kantoron sürebilirsiniz tavsiye ederim
Naznaz123 Aselhumaninannesi tamam bugün öyle yaptım uyumadan yine yaparım, tamamen geçer değil mi ya 😔
Aselhumaninannesi Naznaz123 geçer inşallah meme olması sorun değil önemli olan sismemesi bu arada şöyle soylim şimdi biri çıkar der diye dipnot geçim 10 yıldır sağlık sektöründeydim evlilik nedeni ile ayrıldım çalıştığım doktorların bile önerdiği şeylerdir bunlar
Aselhumaninannesi nur34_ ağrı sızı yoksa ilaç onermezler estetik açıdan işlem uygulanir kantoron yağı ile içeri doğru itin her fırsatta bol bol su tüketin ekmek hamur vs tüketmeyin baharatlı dan uzak durun inşallah sismez sıcak sudada arada oturma banyoları yapın on bölgenizi degdirmeyin makatiniz temas etsin su soğumaya kadar oturun ama her fırsatta taharet alırken vs muhakkak kantoron veya zeytinyağı i sürüp içeri itin böylelikle büyümesine engel olursunuz tedavisi direk soylim size anestol procto gynevol krem ve fitili
Aselhumaninannesi nur34_ bazı ozeldekiler hemen ameliyat diyor ama kesinlikle bir işe yaramıyor ben cevremdende gördüm ameliyat olup tekrarlayani ve çalıştığım doktorlara da sormuştum açık açık söylediler tekrarlıyor diye ameliyattan iki ay sonra da tekrarlayabilir filan hatta başka bir hastaneye gitmiştim hastanede çalıştığımi soylememistim botoks yöntemi var orası geriliyor bana kesin geçer dedi kendi doktoruma sordum hayır dedi sırf dedi üzerinden para kazansın diye söylüyor dedi
Naznaz123 Gmz28 ay inşallah Gamze canım inşallah hemen geçer bir kaç gün bakayım yağ vs süreceğim olmazsa doktora gideyim
Aselhumaninannesi Gmz28 şişip kanamalı olması normal doğumda zorlu oluyor direk üniversite hastaensi olsun yüzlerce tanıdığım doktorlar olsun sorduğumda o şekilde söyledi normal doğumdan sonra daha kötü olabiliyor doğum esnasında ekstra o bölgedenfe kanama olurmuş eğer şişer ve kanlanirsa benim mesela adet gibi şakır şakır kanardi o yüzden yeme içme duzenimi filan hep degsitirdim ameliyat olmaktan kıl payı yırttım şimdi hamileyim o meme şişip kanlanmasin diye hergun kantoron yağı zeytinyağı ne varsa şurup içeri itiyorum doktorda söyledi bu şekilde dikkat edersen normal doğum sıkıntısız geçer dedi inşallah öyle olur