Cayvarmiya öyle olsa anlayisla karsilarim ama bana hicbir sekilde aciklama yapmiyor. Gecen haftadan beri yaziyorum. Diyebilirdi depremden etkilendik gec göndericem falan diye. 2 gune kargoya vericem dedi. 1 hafta bekledim yok. 2 gun önce yine dedi vericem kargoya yok. Dün aksam yazdim yine yarin vericem kargoya mutlaka dedi yine vermedi ve artik mesajlarıma cewapta vermiyor.