yagizegemom
Ay iyi bari üzülmüştüm bende😂 Şu mum anahtarlık vs hediyelikleri de pek anlayamıyorum doğrusu.. Bebek doğmuş anne insanlara hediye veriyor🥹 Bebekle anneye hediye alınsa ya sadece. Her koşulda insanları düşünüyoruz sürekli herkesi memnun etme çabasına düşmüşüz.
Nişan hediyeliği, kına hediyeliği, düğün mevlüt say say bitmez…. Bir de memnun kalıp kıymet bilseler bari.
Sağlıkla doğsun inşallah🤲🏼 Sağ salim kavuşun yavrunuza 🥰