Bence hiç yaptırma canım ben yaptırdım yüksek risk çıktı kesin sonuç için DNA veya bebeğin sivisindan alacaklar mis bunları önerdiler ama ben hiç birini yaptırmadım ve artık ne kontrollere gidiyorum ne cinsiyetini merak ediyorum nede isim düşünüyorum dua ediyorum sadece rabbim ne şekilde verirse versin doguracam sonuçta kendimi boş yere strese soktum hem yanılma payı da oluyormuş etrafımda yaşayan bir kaç kişi oldu ne diyim allah büyüktür