Eğer maddi durumunuz varsa ikili test yerine direkt fetal dna yaptırmanızı tavsiye ederim. İkili testin doğruluk oranı çok düşük. Ben 1 ay önce yaptırdım yüksek risk çıktı. Doktorum fetal dna önerdi onu yaptırdım. Çok şükür temiz çıktı ama sonuç çıkana kadar iki hafta ağlayıp kendimi yedim bebeğimi de boş yere üzdüm. Fetal dnanın %99 doğruluk payı var. Anne ile bebeğin kanı ayrıştırılıp kromozom taraması yapılıyor. Benim yaptırdığım firma 72 adet anomali taraması yaptı