Nurasya benm de oğlum 34. Haftada kafayı yukarı kaldırmştı, normal dogum planlıyorduk aslında durum böyle olunca doktorum daha bu kafayı kanala sokmaz dedi nitekim öyle de oldu. Normal planlarken epidural dogum yaptım iyi ki de öyle olmş diyorm şimdi, inan o kadr rahat oldu ki hem ilk ağlayışını falan duyuyorsun, hiç korkma herşeyde vardır bir hayır