3200 kg olarak doğdu , bekledende dönmeyecek bir pozisyondaymış dedi ebesi bile keyfi yerindeydi . Herşey güzeldi Ama sezeryan of ki of . Sen normali de bildiğin için daha doğru yorum yaparsın ama zor yani bebek için ayakta kalmaya çalışıyorsun. Eve geldik bugün de . Sen nasılsın ? Bu ağrılar azalacak mı 😂