Brc9 D-ince banada öyle dedi çok sık oluyormus ama ben de ilk defa duydum, inşallah güzel haberler alırsınız 🙏🏻🌺
Sevgi-88 Benimde 12 haftalık oldu Elhamdülillah😍 haftaya İNşaa Allah doktor randevu var İnşaa Allah herşey yolunda gider güzel yavrumu görmeyi sabırsızlanıyorum😃çok şükür bulantılarım azaldı iştahım eskiye dönüyor🌹
minik-anne2323 Vaveylaanur merhaba bi sorum olacaktı 10+2 ama aşırı bulantıdan vitamin ve folik asiti içemiyorum korkuyorum bişey olur mu diye tiskintiye düştüm haplardan
Vaveylaanur minik-anne2323 yani folik asitinizi ve vitaminlerinizi içmeniz lazım benimde sabah bulantılarım olurdu oyüzden akşam içerdim 12. Haftaya girince doktorum folik asiti bıraktırdı
Vaveylaanur minik-anne2323 doktorunuza danışın kesinlikle içemediğinizi söyleyin bulantı ilacıda verebilir
karperisi Baahaarrr 13+2 🙏🏻 Erkek büyük ihtimalle dedi bize, baş ağrısı peşimi bırakırsa öok daha mutlu bir hamile olacağım 😂
Ruhsuz Baahaarrr merhaba ben de bugün tam 12 haftalık oldum ,ikili testimiz vardı onu yaptirdik hamdolsun 1.9 mm çıktı kan da verdik yarın çıkacak şimdilik böyle durumlar ,Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
[silindi] Baahaarrr 11+4 üz 🙏🏻 Dün gördüm hareketlerini kalp atışını iyi görünüyordu bebeğim ♥️ Ara sıra gelen mide bulantılarım dışında çok şükür iyiyim 🤩