Sabah bulantısı haricinde çok güzel arada bir pıt pıt atışını hissedebilirsin demişti doktorum sanki kalp gibi arada bir oluyor çok heyecanlanıyorum 15+4 Cuma günü cinsiyet için gidicem doktora kağıda yazdırıcam cumartesi de ailemle parti nasip olursa 🥳 hamileliğim başladı başlayalı tek sıkıntı çok çabuk grip oluyorum hiç ömrümde öksüren biri değildim öksürük peşimi bırakmadı tavsiyesi olan varsa alabilirim geçmesi için 🌸