Herşeyin en doğalı en iyisi tabi ama hayatı kendinize zehir de etmeyin bence çünkü çooook uzun bir süre. Ben normal yoğurt süt ve kefir alıyorum kendim yapmaya kalksam 2gün yiyip 5 gün yemeyeceğim çünkü yapma imkanım olmazdı 😁Yasaklı şeylere dikkat edin sakatat, az pişmiş etler veya az pişmiş yumurta, sirkeli suda beklememiş yeşillikler yemeyin bunlar bebeğe zarar verebilir. İlk trimester da beslenme sağlıklı olması güzel ama bebek çok küçük zaten iyi beslenicem diye gereksiz kilo almayın😊 paketli gıdalar vs de en baştan mümkün mertebe uzak kalmak lazım tabi 😊