Meceeee ona da doktor karar verecek, yani benim bildiğim şekerim yok doktorum şeker yüklemesi önermedi bile. Genetik olduğunu düşünüyor oda. İlk ultrasondan beri önde çünkü gelişimi. Özel hiç bişi yapmadım ne kilo alsın diye ne almasın diye. Dün hatta çok yeni doğan almasaydın giydirmeye vaktin olmayacak diye de dalga geçti. Yani yan hastalık yada etken bir durum yoksa bence sorun olmuyordur.