Es_Vera 38+4 3800ü geçmişti iri olduğu için bebeği riske atamam deyip sezaryen yapalım dedi doktorum. İyiki dinlemişim Sezaryen oldum. Bebeğiniz iriyse normal zor olabilir olsa bile dikişiniz fazla olabilir gerçekçi olmak gerekirse normal doğum olmaz demiyorum ama zor yani omuz takılması olabilir bebeğin köprücük kemiğini kırmak zorunda kalabilir doktor. O yüzden ne tavsiye ederse doktoruna uyum sağla bence