Şuan kontrolden çıktım 7+3 duyduk çok şükür kalp atışını.3yıl önce doğumdan beş sonra kızımı kaybettim.kasım 2022 de hamile kaldım ve kalp atışşları yoktu sonlandırılmak zorunda kalındı.aradan 2 ay geçti ve tekrar hamileyim.çok şükür rabbime .rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun sağlıklı ömürlü hayırlı evlatlarla inşallah