Bu uygulamaya göre tam 6 haftalik hamileyim bugün Dr. Gittim bana direk sana kim hamile olduğunu söyledi dedi korkuttu başka bisy var sandım. Sonrada 5 haftalık dedi keseyi gördüm bebek görmedim ben. Bana 2 hafta sonra kalp atışı için gelirsin dedi boş gebelik mi acaba dedim onu şimdi bilemeyiz dedi normal mi sizce?