esraEb Bi bismillah deyip deneme çözün. Nerede eksiksiniz analiz yaparak gidin o zaman. Konu eleme şansınız varsa eleyin. Ben başari videolari filan izlemiştim. Bazıları diyor ki tarihten her şeyi bilmek zorunda değiliz herkes genel kültüre takmiş diyor. Tek ders tarih ya da coğrafya değil ki ,haklılar ,en çok soru gelen konularla devam edin. Alanda da soru sayisi fazla olan dersten başlayın. Eğitimde de ölçme yapan yükseltiyor genelde. Ölçmeye ağırlik verin diğerlerini yapıyorsaniz baştan başlayarak oyalanmayın. Denemelerle toparlayın ölçme dışındakileri.