Zahide0742 inşallah ,motivasyon şart , hiç video paketiyle çalişmadim,zannedersem onlar da motive ediyor. Baktım ,mayısta dersleri bitiriyoruz yazıyor. Sonrası kampmış. Kampta sınava kadar soru çözümü olacak , temelim var diye video paketleri ,canli dersleri hiç almadım, yavaş ilerler diye düşündüm hep.İnstagramda görüyorum ,atananların çoğu paket almışlar veya you tube videolarını sonuna kadar dinleyip her dersten birçok soru bankası bitirmişler. KPSS’ye sabırlı ,disiplinli ve biliçli çalışmak lazım.