TugSozTan 19.haftanın sonuna doğru hissettim ilk anlamadım bağırsak hareketi mi falan diye sonra baktım baya tekme atıyor o günden beri her gün hissediyorum :)
cookiemonsterr Daisy0000 ya bu pıt pıt hareketi uzanıp karnınıza bakınca mı hissettiniz yoksa normal bi şekilde mi nasıl tarif ediliyor tam acaba canım 😬
Daisy0000 cookiemonsterr Hamilelik öncesinde hiç yaşamadığın bi his.Yani böyle damar atıyormuş gibi değilde bisey minik minik ittirmiş gibi.. Tam nasıl tarif edilir bilemiyorum ama olunca anlayacaksınız 😁
Meryem__10 Haftaya girdim hala hiç hissetmiyorum ilk hamileliğim doktorum normal dedi ama yinede içim rahat etmiyor
Smgyalcin -cici ayse_65 ayse_65 benim yarın 18. Hafta olucak hala bişey hissetmiyorum normal mi kızlar? Yoksa ben mi anlamıyorum?
aysesu Smgyalcin benim de 18. hafta ben de hissetmiyorum, doktor hissetsen de çok hafif kıpırtılar olur hissetmemen normal dedi. Ama yine de insan heyecan yapıyor, endişeleniyor, dayanın az kaldııı sonra o hareketler bizi uykudan bile uyandıracak inş :):)
_nigarr24_ gulyagmur33 merhaba. Benim de ikinci ce 21ci haftadayız ama hissetmiyorum. Ultrasonda çok haraketli gözüküyor,sadece ben hissetmiyorum🥲
_momsssss İlk hamileliğim 18 haftada hiss etdim şu an 23+3 hafdadayız daha net 😃🙏🏻💙 Allah nasip ederse oğlum olucak baya haraketli maşallah😅🥹
Sema35_-nazli21 ayse_65 ilk 17.haftada minik minik hergün olmasa da hissettim şuan 19.haftadayım çok şükür hergün hissediyorum hareketlerini ve daha kuvvetli 🤗😊🙏🧿❤️
Surprizbebek1 15.haftada seyirme şeklinde hissetmeye başladım, 19.hafta içindeyiz şu an biraz daha net hissediyorum 🥹
Likayolcusu Sip85 ilk gebelikte rahim çok kalın oluyor doğuma kadar inceldiği için ikinci gebelikte ilki gibi rahim duvarı kalın olmuyor canım bundan dolayı erken his ediliyor