TuqbaArslan ayse_65 2. Hamileligim bu 15 te sertlik gibi hissetmeye başladım ama 16 ya girer girmez küçük küçük vuruyor ilk dün akşam yaptı 🥰🥰 İlk hamileligimde kizim 18 kelebek hissi gibiydi 20 lerde kıpırtı hissetmistim
cookiemonsterr Daisy0000 ya bu pıt pıt hareketi uzanıp karnınıza bakınca mı hissettiniz yoksa normal bi şekilde mi nasıl tarif ediliyor tam acaba canım 😬
Ulviyya-25 Daisy0000 bende şu an 18im,arabir pıtırtı hiss ediyorum ama emin olamıyorum bebekmi değilmi diye😃
Smgyalcin -cici ayse_65 ayse_65 benim yarın 18. Hafta olucak hala bişey hissetmiyorum normal mi kızlar? Yoksa ben mi anlamıyorum?
_nigarr24_ gulyagmur33 merhaba. Benim de ikinci ce 21ci haftadayız ama hissetmiyorum. Ultrasonda çok haraketli gözüküyor,sadece ben hissetmiyorum🥲
Fik gulyagmur33 erken değil mi bende şuan 12 haftalığım kız biliğin arada karıncalaşma gibi tık tık tık hareketler hissediyorum kelebek uçar gibi
Sgs 16 haftada yavaş yavaş hissettim sanki şuan 18 haftaligim biraz daha arttı gibi ilk hamilelligim .
Sevval0 Sgs şuan 16 haftadayim ilk gebeliğim küçük biseyler hissediyorum bazende kalp atışı nabız gibi bişey acaba bunlar mı 🙈😂
Fasulyemmm TuqbaArslan Bende baya şaşırdım her gün özellikle gece yatarken hissediyorum. Cinsiyetimiz kız. Oğlum bu kadar hareketli değil di ☺️
Sezenn_ ayse_65 ilk hamileliğimde 17. Hafta da hissettim zayıf olduğumdan kaynaklı :) şimdi 2. gebeliğim 11+5 teyiz henüz erken bekliyorum heyecanla bakalım 🙈🌸
Agg0207 ayse_65 ilkte 21.haftada hissettim çok belirgin bı sekilde başlamıştı belkide öncesinde ben anlayamadım şimdi 2. Hamileliğim bakalm ne zaman olucak merak ediyorum bnde
tazeanne07- Songul_k71 bende senin gibiyim ara sıra kıpırtılar var ama bebek mi bağırsak hareketleri mi çok belirgin değil hala
Semaa34 17+1 deyiz ikiz gebelik ama bişey hissetmiyorum hissetmeye çalışıyorum ama sanırım bağırsak hareketim bilemiyorum🤣🫠