Elitopatra25 buradaki çoğu kişi hamile ya da hamile olmayı isteyen kişiler önce onu hatırlatayım sadece siz değilsiniz yani. Biz de size bu bizim fikrimiz kesinlikle biz böyle düşünüyoruz demedik burdaki kimse demedi fark ettiyseniz herkes doktorunun bu ilaç için yüksek dozlu olduğunu söylemiş. Bir şey olur mu belki olmaz ama oladabilir yani yusek riskli bir ilaç ve eski gönderileriniz bakınca daha yeni hamilesiniz sanırım yani başka biseye geçebilirsiniz. Ha sizin kadın dogum doktorunuz devam et der o zaman siz devam edin doktorunuzu dinleyin. Ama burda istemediğiniz cevap aldınız diye millete saldırmayın sadece rica ediyorum daha soracak çok şeyiniz olacak ilk zamandan bu kadar saldırgan olmayın. Benimki küçük bir tavsiye siz kendiniz bilirsiniz