Elitopatra25 arkadaşım sormuşsun biz de bildiklerimizi ve doktorlarımızdan duyduklarımızı söylüyoruz. Sen sağlık ocağındaki branşı olmayan doktor ve hemşireden duyduklarını söylüyorsun, biz branşında uzman doktorlardan duyduklarımızı söylüyoruz. Kanıtlanmış bir durum yok, ama folik asit fazlalığının bebekte olumsuz etkiler yaptığını içeren makaleler var. 5mg ne ki gibi söylemlerin de hiç bilmediğinin göstergesi. Önce araştır ondan sonra sor o zaman. 400 mcg diyorum yani 5 mg=5000 mcg oluyor. Sen günde alınması gerekenden 12,5 katı fazlasını alıyorsun. Ben de 1 ay folbiol kullandım ama bana doktorum yazmadı eczacı kafasına göre yanlıs ilaç vermiş. Duyduktan sonra kendimi kahrettim bebeğime bir şey olursa diye. Sen en başında olduğun için seni bilgilendirmek istedim. Tavrın hoş değil, bilgiye açık değilsen git sağlık ocağındaki eben doktorun her neyse ona sor burda sorma.