Duygu_0147 Minnakmomo aynıyız bizimde doğum 10 Mart 2 gebelık sezeryan olcam Allahım ıznıyle inşallah sağ salım saglıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🤲🏻
Dmrbs18 Duygu_0147 aminnn 🤲 babada 10 gün sonra gel dedi 36 hafta olmuş olucam ozaman 36 da gün veririm dedi kaç gün sonraya veriir acaba sezaryan olucam
Tugcecv Boncukannesi26 benim de 31 mart normal gözüküyor ama gelişime göre 15 mart dedi bugün bakalım ne zaman gelecek
Emineedrk Tugcecv kaçıncı haftadasınız neler yiyorsunuz,bizimde 30. Haftada 1 hafta öndeydi 1 Mart’ta randevumuz çok merak ediyorum ya😂
Derya-38 XxXmelXxX Son 21 gün. Bekliyorum heyecanla 2.çocuğum inşallah sağlıcakla gerçekten bu bebeğimi çok merak ediyorum nedense