EzgiKizilates normal doğum tâbi ki karşılaştırmak bile olmaz bence adı üstünde normal ben ilk doğumu öyle yaptım Rabbim nasip ederse bunuda normal istiyorum avantajı hemen ayaklaniyosunuz dikiş olursa oturup kalkmasa biraz sıkıntı oluyo ama onlarda 10 güne eskisi gibi oluyo kimse orası değişiyormuş herkes öyle diyo falan demesin hala aynı 😂 çok fazla gobis kalmiyo sütün herkezin olmasada peşine hemen gelir en önemlisi hissediyosun ya herşeyi dibine kadar yasiyosun onun ordan kayip çıkmasına kadar herşeyine hissediyosun herşeyden önemlisi bu bence evladının karnından çıkıp kollarına gelmesini izliyosun 💙 ve o yüzden bir sıkıntı yoksa asla sezaryenla normali karşılaştırmam bu benim düşüncem tabiki