Tgbabsra EzgiKizilates bana göre normal de söyle birsey var oan cekiyorsun sonra rahatsın sezeryan da sonradan cekiyorsun acıyı ama ben sezeryan olucam bazı sebeplerden dolayı
Kbrmrt EzgiKizilates Ben bebeğin kendi günü geldiğinde kendi sancısıyla normal yoldan gelmesinden yanayım 🙋♀️
ygmrcglyncn EzgiKizilates herkes daha çok kendini düşündüğünden normal doğumdan yana ama asıl önemli olan bebeğin sezaryen doğumda neler yaşadığı bebeğin psikolojisi kişiliği üzerinde nasıl bir etki bıraktığı ve normal dogumun bebek için avantajları bence bunları biraz araştırın sağlık riski olmadıkça asla sezaryen yapılmamalı bence.Konu ile ilgili Dr Thomas Verny Doğmamış çocuğun gizli yaşamı kitabını tavsiye ederim
Sinemolyaan Normal Doğum kesinlikle eski haline çabucak dönüyorsun Doğum yaptım eve geldim hiç bir ağrı Yok sızı yok köşelerde yatma yok dinç bir şekilde çocuğumla ilgilendim 👍🏻
EzgiKizilates Sinemolyaan bu çok geçerli bir sebep oldu benim için 😁 hep diyordum isteyen öyle de verir böyle de diye ama öyle olmuyor sanırım
reinamm ygmrcglyncn 👏🏼👏🏼 Ben sürekli bunu anlatmaya çalışoyorum malesef artık anneler korkuyu bahane ediyor
Brsn ygmrcglyncn merhaba kitabı satmak istermisiniz? Hiç bir yerde bulamıyorum ne zamandır almaya çalışıyorum ama stokta yok nereye baksam.
Sldaygn @EzgiKizilates 3 aylık kızım var normal tavsiye ederim tabi zorunlu sezaryen olmadığı sürece .adı üstünde zaten normali o☺️
Hayalvemasal00 EzgiKizilates normal istiyorum ben. Ilk gebeligim:) birazcik korkuyorum tabi ama en sagliklisida o :)
Hafizeipek EzgiKizilates seçme şansım olsa sezeryani seçerdim ama devlet hastanesinde seçme imkanı yok normal doğum daha sağlıklı ama benim asla yapabileceğim birşey değil
ozgeya EzgiKizilates bir zorunluluk olmadığı sürece normal doğum.ben de sezaryen olacaktım riskli doğumumdan dolayı ama normal doğumum başlayınca normal doğurdum. Çok da rahat ettim,hemen kalkıp kendi işlerimi görebildim.
cemre- Ben de normal Doğum yapmak isterim. Ama şöyle dua etmek lazım ,Rabbim en iyi sen bilirsin. bizim için hayırlısı neyse o olsun .
reinamm EzgiKizilates adı üstünde normal. Sezeryan doğum değil ameliyattır 😒😒 ne kadar normal görülüyor artık kesilmek