Edolili Plnpars hiç duymadım öyle, sabah gidersin yada kaçta derse aynı gün işlemlerin yapılır girer çıkarsın.. Doktorla görüşmekte fayda var istemiyorum erken gelmeyi demelisiniz
Plnpars Edolili çarşamba kontrolüm var söyleyeceğim bugün eşimi de arayıp tembihlemisler 3 Mart sezeryan tarihim 2si sabahtan burada olması lazım diye belirtmişler
Plnpars Sulte devlet takipliyim sizin devlet miydi? ilkinde de ilk gün ayaklandim ama Sağlık bakanlığı 48 saatten önce çıkışı yasakladı demişlerdi 2019 Aralık’ta .şimdi de neredeyse sezeryan öncesi 24 saat önce yatış çok fazla geldi
Edolili Plnpars Valla bana saçma geldi neden öyle yaptılar ki araştırmak lazım , kendim de sezaryen oldum sabah gittim doğum yaptım , çevremdeki herkes sabah gidip doğuma girip çıktı 🤷🏻♀️
Deletedmom_69 Plnpars amin inşallah hepimiz çocukları geride bırakıp gitmek çok zor oluyor anlıyorum Allah başka türlü ayrılık vermesin buna şükür ☺️ hepimiz sağlıkla alalım 🥰 sizin şartlarınız daha farklıymış o sebeple birşey diyemeyeceğim inşallah gönlünüzce olur ☺️