Merhabalar haftaya cuma sezeryan için tarih alındı ancak 1 gün öncesinden sabah 9da yatış yapmak istiyor doktorum kan idrar falan verip çıkma şansım var mı devlet hastanesi kontrolundeyim oğlum var 3 yaşında birde ne kadar az ayrı kalırsam o kadar iyi diye de düşünüyorum .ne şekilde oldu yeni doğum yapan anneler cevaplarsa sevinirim