Gulcanhazan bende 1,5 ay oldu doğum yaptım hamileliğimde çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım fakat sezeryan ile doğumdan sonraki 1 hafta zulümdü çünkü ilacımı kullanmamamı bebeğime sütümden geçeceği söylendi oysaki aksine hiçbir zararı yokmuş ilacımı almaya başladığım günden bu yana bebeğimde bende çok şükür iyiyiz yani korkulacak hiçbir şey yok🤩