Gulcanhazan 3cocukannesi19 9 senedir var canım ama 7 8 senedir olmuyodu nöbetlerim 2 senelik evliyim doktor kontrolünde hamile kalmamda bi sakınca olmadığını söyleyince 1.5 senedir korunuyoduk afedersin özür dileyerek söylüyorum bunu 😢😢 hamile kaldım şimdi doktor kontrolünde hersey normal gidiyo çok şükür 🙏🙏🤲 Doğumdan korkuyorum sadece 😢😢
3cocukannesi19 Gulcanhazan korkma kuzum inşallah Allah’ın izniyle bi sıkıntı olmadan doğumun gerçekleşir 🤲🏻❤️
DeryaKuzusu Gulcanhazan ben kalmıştım ama düşük yaptım 6 gün önce 🙇🏻♀️ Ama ben eskisi kadar sık nöbet geçirmiyorum
Gulcanhazan DeryaKuzusu ay canım çok üzüldüm olsun Rabbim bi daha nasip eder inşallah🙏🙏🤲 bnde bayadır gecirmiyorum nöbet o yüzden zaten hamile kalmam engel olmadığı için kaldım Rabbim de nasip etti 🙏🤲
Pembemimavimi Gulcanhazan ben 🙋♀️ ben de gecen bi post acmistim. Simdi 37+5 olduk. Pazartesi doktorunla tekrar konusucam ve normal dogum icin risk almaya değer mi doye. Çünkü doktorum normal istersen denerim ama nobet gecirirsen hemen hava verip igne yapar sezeryana alirim dedi. Sonra dusundum bu riski alamya deger mi. Hem oyle aci hem boyle. Bide su var tabi ben ilaclarimi da kullanmıyorum ve 1 senesir nobet de gevirmiyorum. Kafam allak bullak.
Gulcanhazan Pembemimavimi postunu görmedim canım ama riskli olabiliyomus evet doğumlar normal olunca ama yine de Rabbime kalmış bişey🙏🤲 ilaçlarını kullanmadığın için nöbet filan gecrmedin mi canım🤔 Allahım şifamızı versin inşallah🙏🤲
Arzuun Bende epilepsi hastasıyım ama 1 yıldır yeni oluştu İki kez nöbet geçirdim uykuda ikinci nöbetten sonra ilaca başladık lamictal 100 kullanıyorum sabah ve akşam çok şükür doktor kullanabilirsin dedi bi sakıncası yokmuş acaba emzirebilir miyim bu ilaçla. Hamilelik tetikliyor mu bu hastalığı acaba bilen var mı
Gulcanhazan Arzuun bnde lamictal 75 kullanıyorum emzirme döneminde de bi sakıncası yok diye biliyorum
DeryaKuzusu Arzuun nedenini araştırmıyorlarmış ilk düşükte ne yazıkki 🤷🏻♀️ Ama doktor kromozomal bir bozukluk olabilir dedi
SerSel Benim bir tanıdığım var epilepsi hastası ve beyinden ameliyat olmuş. 3 tane sezaryen ile doğum yaptı..3 ü de kız..Keppra kullanıyor.Şimdi yine hamileymiş eşi erkek çocuk istediği için😞
SerSel 3cocukannesi19 Bende çok sinirlendim kızdım ama kadının kimsesi yok arkasında😔Eşide erkek çocuk olmazsa ayrılacağını söylemiş😡
SerSel 3cocukannesi19 Kız yada erkek çocuk kadının elinde sanki😞Bu düşüncede olanlara da sinir oluyorum
Bilge35 SerSel cinsiyet geni erkekten geliyor. Yani erkek olmuyorsa bunu sorun olarak görüyorsa adam, sorunu kendinde arasın
SerSel Bilge35 Onu kabul etmiyormuş canım kadına söyledim internete girsin cinsiyeti kadın mı belirler erkek mi diye yazsın görür👍Tabiki Allah neyi nasip ettiyse o olur ama erkek yada kız çocuk kromozomunu baba belirler
SerSel 3cocukannesi19 Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin🙏Eşinde,çocuğunda🙏Allah erkek çocuk verir ama hayırsız çıkar yani insanların Allah hayırlısını versin kız erkek farketmez dememelerine sinir oluyorum😡Allaha şükür etmeleri de yok😔Birde hiç çocuğu olmayanlar var ki benim tüp bebek mesela🙏Rabbime çok şükür ki tuttu🙏🤲🏻
Bilge35 SerSel kadında x kromozomu var . Erkekte ise hem x hem y Erkek x verirse xx kız bebek Erkek y verirse xx erkek bebek. Yani Allah akıl fikir versin böle insanlara. Kadına yazık
Pembemimavimi Gulcanhazan yok ilaci biraktim birakali nobet falan gecirmedim hic. Ama yine de korkuyorum. Ya o aci ve yorgublukla olursa. Ya bebegime bisey olursa.