Bde teşekkür ederim sürekli su içiyorum aslında başından beri bugün daha da çok içtim bakalım ölçmeyim o zaman ne bileyim doktor saatte bir ölç deyince bende ölçtüm sürekli inşallah sabaha düşmüş olur dua edin ya sancı çıkarsa da geciktirebilrim ama tansiyon da olunca doktora bişey diyemedim riske atamam dedi