Wwcansu Elitopatra25 görülür kese bnde 973 Du beta görmüştüm keseyim ama geç döllenme ise görülmez cnm
Zeyneparsln Elitopatra25 5. Haftada görünüyor kese eğer geç döllenme değilsen. En garantisi 6 da gitmek
Hshdjdhdj ArvenMom benim adetim gecikti cumartesi olmam gerekirdi olmadım. Cuma kan verdim çıkmadı evdeki testler negatif napmam lazım belirtim de yok
Melekannee17 Ben 6. Hafta keseyim gördüm 8. Hafta bebegi gördük… ama 1 Hafta geç döllenmem varmış bebek iyice büyüyüp boyu olculebilecek kıvama gelince kesinleşti. Yani geç görsen de korkma çok olağan :)
Betista 4+3 haftalıkken keseyi gördük bugünde 6 haftalıkken bebeği ve derinden de olsa ♡ atışını duyduk haftaya daha kuvvetli kalpp atışını duyucaz Allah nasip ederse.
Elitopatra25 Betista ne guzel benim değerlerim 950cikti 7guj gecikmenin üstüne şuan 4+2 bilmiyorum gözükür mü olumsuz birşey de duymak istemiyorum iyice belli olsun sonra diyorum gideyim aklımda kuşku olmasın
Betista Elitopatra25 benim 7 gün gecikmede 1832 di değerim sonra gördük biraz daha yükselsin görünür Allahın izniyle