Tubaaanurrr Doğumda ki riskleri önlemek için olmanız gereken mühim bir aşı sonuçda kesiliyor dikiliyor sizin adınıza risk yaratabilir. Ben ilk dozu oldum 1 hafta kolum felç gibiydi ağlamaktan helak oldum ancak herkesde farklı reaksiyon gösteriyor sizinde böyle olucak anlamına gelmiyor elbette velhasıl benim fikrimce kesinlikle olunmalı