nergisog Bebeğiniz kesede göründüyse artik saglikocagina bildirmelisiniz ama kaçırdığıniz bir şey yok şimdilik 2 ayda bir cagiriyorlar tetkik yapıyorlar bebeği kontrol ediyorlar,20.haftadan sonra aşı başlıyor,bugün vardı mesela bnm gebe izlemim 17. haftamdayım 25.haftada seker yüklemesi bile yapacaklar.oldukça ilgili aile hekimliği o yüzden mutlaka kayıt yaptirin