gizylmzgiz canım öncelikle geçmiş olsun.Ben kendimi bildim bileli polikistiğimdir.Adet söktürücü ilaç vs kullanmasam hiç regl olmuyodum öyle söyliyim.Evlenmeden önce tam 2,5 sene doğum kontrol hapı kullandım gittiğim doktorların çoğu sende o kadar çok kist var ki hamile bile kalamazsın mucize vs diyordu.Ben doğum kontrol hapını düzenli kullandım.Ek olarak doktor kontrolünde kendimi hamileliğe hazırlayıp folik asit kullandım ve sağlıklı beslenip ideal kiloma ulaştım(kilo çok önemli etken polikistikte maalesef) ve korunmadığım ilk ilişkide hamile kalmıştım.Hatta evlenmeden eşime evlenmeyelim bizim çocuğumuz olmaz diyodum doktorlar çünkü boyuna negatif konuşuyor.Ama sen üstüne düşmez stres yapmazsan ideal kilonu koruyup sağlıklı beslenip vücudundaki vitaminleri de istenen düzeyde tutarsan inan daha kolay oluyor❤️Ama stres en önemli etken maalesef stres olunca polikistiğin olmasa bile hamileliği etkiliyor.İnşallah tez zamanda pozitif haberler alırsın.İnstagramda mfk doktoru takip et o sürekli bu konuda paylaşım yapıyor🙏🏻