gizylmzgiz bende de polikistikover var canım . Doktorlar ilk başta 1 yıl bekliyo sonra dediğin gibi rahim filmi, ilaçlar, aşılama, tüp bebek olarak ilerliyor süreç. Kolay bir süreç değil ama yaşın gençse sabırlı olmanı tavsiye edebilirim. Bir anda hiçbirine gerek kalmadan mucize de olabilir sonuçta polikistik direk bir sebep değil kendiliğinden de gebe kalabilirsin. Çok dayanamazsan en azından kan tahlillerinizi, rahim filmi çektirip bide eşinin tahlillerini yaptırıp bekleyedebilirsin ben öyle yapmıştım. Kafanda soru işareti olmaz en azından ya da başka sebep varsa onu da öğrenip ona göre beklersin ya da tedaviye başlanır