Aslim12 benim tam tersi olmuştu 16.haftada yüzde doksan kiz dedi doktor kendinden emin şekilde 20.haftada başka bir doktor kiz olamaz mümkün değil dedi şok yaşadık bacak arasını falan gösterdi erkek dedi şuan daha doğmadı ayrintili da da erkek dediler ama 20.haftaya kadar hep yapısal olarak bile kiz dediler isim düşündük ismiyle sevdik şimdi oğlum olacak hala şüphe var sanki içimde 🤣🤣