Ben keşke sigaradan kurtulabilsem . Nasıl birşey anlayamıyorum bırakamıyorum birakmak istiyorum iradem yok. Günde 5 tane falan içiyorum 17 haftaya girdik. Herşeyden tiksindim ondan tiksinmedim. İçerken çok vicdan azabı çekiyorum. Tabi bir iki defa çekip sigarayı atıyorum ama keşke hiç elime almasam. Bana dua edin .