Cigdem61 YagizAsyaMom ayyy kopuyorum doktorunun yorumuna ne biliyim ben he :)))) çok iyiymiş ya akşam akşam ne güldüm :)))
YagizAsyaMom Cigdem61 yok yok doktorum değil onun yerine gelmiş benimde sonuç göstermem lazımdı bir kere denk geldik işte ne yapalım 🤣🤣
Tubidy Brchkl benim de 9 bence gayet iyi ama 😂ikna edemedim doktoru iğne yazdı onu da kullanamadım😂 Demir alerji yaptık
caglademir Tubidy Kilosu kotu diil canim gayet iyi, deli mi ne o doktor nerden anlamis ac oldugunu, karninin gurultusunu mu duymus bebegin. 2.5 kg bebek doguran var yahu seninki bu haftada gayet iyi kiloda bence masallah
Tubidy caglademir bence de kilosu gayet iyi bakıyorum buradaki Arkadaşların yazdıklarıyla da kıyas yapıyorum hatta tombiş bile sayılıyor ama bebek aç kalmış dedi 🤷♀️
Tubidy Tgbabsra bende anlamadım valla ilk defa duydum şaşırdım aç bu bebek dedi emzirmeyi beğenmeyen kaynana modunda 🤷♀️
EmineBurcuTfekiSar Tubidy benim doktorum idrar testinde keton +1 çıktığında yemek ye bebek aç kalmış demişti. Öyle bişey olabilir mi acaba ?
Tubidy EmineBurcuTfekiSar tahlil vermedim ki 🙈ultrasondan bakıp dedi zaten kendi doktorumda değil doktorum kongreye gitti diye rutin zamanda denk geldiğim bi doktor 😊
Tubidy Dilekkkk kendi doktorum değildi bi kereye mahsus gittiğim bi doktordu ama şair burada ne demek istedi diye düşünmeden edemedim 😂😂
EmineBurcuTfekiSar Dilekkkk yeterince şeker ve karbonhidrat alınmadığı durumlarda vücut yağ yıkımına başlıyormuş Buda idrarda keton diye bir değere yansıyormuş. Benim idrarımda pozitif çıkmıştı öyle demişti doktor
Tubidy Dilekkkk bilemiyorum ki 🤷♀️ Başından beri çok hareketli kendi doktorum hareketli oluşu sağlıklı olduğunu gösterir demişti belki de o yüzden demiştir 🤔