Tubidy benim talesemi tsşıyılığım hep vardı zaten üstüne alışkınım bu kadar düşük olmasına 🤣 bu kadar yükselmesi gerçekten mucize benim için doktor bile çok sevindi 9a çıkmasına sıradaki hedef 11 diyor ama ben inanamıyorum 😨 yaşıyorum işte kör topal geldik 29+5 e buradan sonrası Allah emanet artık 😊 Bi fırtlatayım başka bişey istemiyorum ya 🤔🤣