Btlklnc EyAs tesekkür ederim ❤️ hayırlısıyla bir dogrursam zatenn baska bısey istemyrm Allah saglık versın bebeklerımıze
GulserenKY Mommy61 Anladım canım saglikla gelir inşallah. Karın geriliği olunca erken alıp besliyorlar. Ama bacak ve kolda öyle bir durum yok malesef
Mommy61 GulserenKY ya 2 haftaya kadar gerilik normal diyorlar da benimkinin kilosu da az çıkıyor yani doktoruma göre öyle bi de son muayenede 3 haftada 400 gram almıştı o az geldi ona
Burcu1997 Btlklnc yok yapmadım canım 35+5 iz bugün haftaya Salı gidecez eğer bebek almadıysa 2 haftada kilo alırım dedi doktor
Lazz61 Btlklnc hiç korkma kuzum ben de az önce post açtım 32+4 dü ama şuan 3 hafta geride kilosu da 1400 küsür dedi. Sağlığı sıhhati hareketler gayet yerinde neden ağlayıp kendini de bebişini de strese sokuyorsun. Gönlünü ferah tut minnoş ufacık tefecik bebişlerimiz olacak 😍 ilk oğlum 38 haftalık 2800 doğmuştu inan ben bunu nasıl bakarım demiştim ama 40 dan sonra öyle bir serpilmişti ki bu da aynı olur belki. Hadi üzülme bak aynıyız 🌹 çok şükür verene sağlıkla gelsinler inşaAllah
Burcufunda Lazz61 gerçekten o kadar benziyor ki durumumuz enerjinizle yüzümü gülümsettiniz örnek oldunuz sürekli ağlama üzülme halindeyim kıyafetlerini yıkadım astım hiç böyle hayal etmemiştim gülerek severek yapacaktım diye ağlamaya başladım tekrar bazen insan hiç tanımadığı insanda buluyor umudu Allah razı olsun
sumeyyeee_ Btlklnc hiç korkmayın bebiş etkilenmesin ve bol bol okuyun karnınıza özellikle doğuma kadar evinizde bakara suresini açıp dinleyin, bebişte dinlesin☺️ inanın olumsuz duygu ve düşünceleriniz, tedirginlikleriniz hafifleyecektir inşallah🐣🌸
ayseyma_omer Btlklnc canım özele mi gidiyorsun devlete mi ben ilk gebeliğim de özele gidiyordum ben bebeğimde de karın çevresinde hafta gerilik vardı. Doktorum hiç sorun etmedi daha iyi kolay doğar dedi hatta. Öylede oldu 39+2 de doğum yaptım şuan 18 aylık çok sağlıklı çok şükür
Btlklnc ayseyma_omer devlete de gidiyorum özelede ikisde aynı seyı söyledı ıkı hafta geri dedi. Genetıkte olabılır dediler
Gozdeparlar Btlklnc hiç ağlama benimde geriden geliyordu. Su anda 38+5 bi anda 36dan sonra bebek büyümeye başladı anlamadim🤷♀️ şu anda da bebek büyümeye devam ediyor. Demek ki sende benim gibisin
Gozdeparlar bendiyebiriii boyu daha da kısaydı. Hatta en çok da onu takiyordum. Orantısız acaba bi hastalığın belirtisi mi diye. Geçen hafta tam 38+0 da ne olmuş biliyor musun 52 cm. Ben şok. Yani benim kızım beni 37 38e kadar bekletti.