Btlklnc üzme canım kendını bende ağlıyordum işte hastaneden çıktığımda eşim çok üzülüyor du ağlama bende kötü oluyorum dedi ama annelik duygusu içten içe korku endişe bende semım gibi işte acaba küveze girer mi kaç kg doğacak sıkıntı olur mu ya o kadar düşüyorum ki stres yapıyorum ama bugün sağlık ocağında ki hemşire ile konuştuk hiç üzme kendını toplar bebek kendını doğduktan sınra dedi kendının bebeği çok küçük doğmuş şimdi görsen tam bir cadı diyor üzme kendını filan dedi bence sende üzme canım kendını