Mineebd BuseYkselAvc benimde şuan 35+6 muhtemelen 16 kasım benimde sezeryan olacak 😁 haftaya perşembe netleştiricez tarihii
BuseYkselAvc Nefesliva Mutlulugum 38 haftayı doldurunca alalım dedi 39 haftayla uyumlu Suan sanırım ondan bekletmiyor
ada1180 BuseYkselAvc bizimde 22 kasım inşallah cnm bende de heycan korku zirvede🙈 35+4 üz şuan. 38+3 te alıcak doktorumuz