semii benimki 27 de dönmüştü hep baş asagiydi , karnimda iyice düşmüştü, herkes doğumun yakın dedi , 34 te geri yukarı döndü bebeğim 🙄 göbeğim yine aşağıda mideme baskı yapmıyor artık , doktorum döner belki geri dedi , şuan 36 oldum bakalım ne olacak