Safiyenurrr gulcansvml10 hayırlısı olsın sağlıkla gelsinler dünyaya benim oğlum olacak çok heyecanla bekliyorıuz😊
Sevimefealp gulcansvml10 bende 36+3 üm canım benmde 2 oğlum var şimdi kızım olucak sağlıkla gelsin inşallah hepsi kızı merak ediyo değişik bi duygu olucak benm sezaryen yarın kontrol var bakalım doktor gn vericekmi
gulcansvml10 Sevimefealp benimde çatı muayenesi olabilir yarın ondan sonra belli olacak doğum şeklim 🥰