kubraselcuk 18+2 yim bende seyirme dışında pek birşey hissetmiyorum benim doktorum bebek 300 gr. Olduktan sonra daha net hissedebileceğimi söyledi, 2 gün önceki kontrolümde 250 gr civarıydı. Gün içinde pek farkedemiyorum çalışırken ama akşamları sırt üstü uzandığımdan özellikle hissedebiliyorum