Kızlar selam.. biz 18+4 olduk oğlumla 🙏🏼 burda postları okurken hep görüyorum genelde herkes erkenden hareketleri hissettiğini söylüyor. Bende arada bir seyirme olması dışında bir his yok. Acaba ilk gebelik diye mi? Bende artık hissetmek istiyorum ya ☺️ sizler kaçıncı haftada hissetmiştiniz?